• Home
  • Shop
  • O nama
  • Inspiracija
  • Kontakt
Lista želja 0
Uporedi 0
Uloguj se
Uloguj se
Moj nalog
Login Register

Lost password?

A password will be sent to your email address.

Vaši lični podaci će se koristiti za podršku vašem iskustvu na ovoj veb lokaciji, za upravljanje pristupom vašem nalogu i za druge svrhe opisane u našem dokumentu politika privatnosti.

Uporedi 0
0 Moja upoređivanja

Nema proizvoda za upoređivanje.

Pregledaj listu za upoređivanje

Lista želja 0
0 Moja lista želja

Nema proizvoda u listi želja.

Pregledaj listu želja Dodaj sve u korpu

  • Home
  • Shop
  • O nama
  • Inspiracija
  • Kontakt
Korpa 0 RSD 0
0 Korpa

Nema proizvoda u korpi.

Povratak u shop
Korpa (0)
Ukupno: 0 RSD

Plaćanje

  • Nova Godina
  • Nameštaj
    • Sedenje
      • Fotelje
      • Sofe
      • Stolice
    • Skladištenje I izlaganje
      • Biblioteke I police
      • Komode
    • Stolovi
      • Barski Stolovi I kolica
      • Konzole
      • Pomoćni stočići
      • Set stolova
      • Trpezarijski stolovi
  • Dekoracija
    • Home Decor
      • Dekorativne životinje
      • Figure; biste I skulpture
      • Keramika
      • Predmeti I ornamenti
      • Tacne
      • Vaze I posude
    • Meki tekstilni dodaci
      • Jastuci
      • Tepisi
      • Zavese
    • Praznici
      • Biljke
      • Ornamenti
      • Rasveta
      • Sezonske životinje
      • Sezonski
    • Radna soba
      • Držači za knjige
      • Stoni predmeti
    • Ramovi I Slike
      • Ramovi
      • Slike
    • Satovi
      • Stoni satovi
      • Zidni satovi
    • Skladištenje
      • Kuke; nosači I police
      • Kutije
      • Proizvodi od pruća
      • Sitnice I nakit
    • Svećnjaci I držači
      • Lanterne
      • Mirišljavi štapići
      • Sveće I mirišljave sveće
      • Svećnjaci
    • Trpezarija
      • Escajg I podmetači
      • Posuđe
      • Trpezarijska saklarija
      • Trpezarijski dodaci
  • Ogledala
    • Stona ogledala
    • Zidna ogledala
  • Veštačko bilje
    • A – Z cveće
      • Biljke
      • Biljke u saksiji
      • Drveće
      • Stabljike
    • Cvetne kolekcije
      • Koralna so
      • Luks
  • Rasveta
    • Lampe
      • Stone lampe
    • Plafonska rasveta
      • Lusteri

4. Reklamacija

Reklamacija i način rešavanja reklamacije

Član 55.

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz člana 51. i člana 80. ovog zakona, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.

Potrošač može da izjavi reklamaciju prodavcu radi ostvarivanja svojih prava iz člana 53. ovog zakona u roku u kome je predviđena odgovornost prodavca po osnovu nesaobraznosti, a posle isteka tog roka reklamacija se izjavljuje izdavaocu garancije.

Trgovac je dužan da primi izjavljenu reklamaciju.

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena.

Potrošač može da izjavi reklamaciju usmeno na prodajnom mestu gde je roba kupljena ili na drugom mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem ili na trajnom nosaču zapisa, uz dostavu računa na uvid ili drugog dokaza o kupovini (kopija računa, slip i sl.).

Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača. Prilikom obrade podataka o ličnosti potrošača, prodavac postupa u skladu sa propisima kojima se uređuje zaštita podataka o ličnosti.

Prodavac je dužan da potrošaču bez odlaganja izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, odnosno saopšti broj pod kojim je zavedena njegova reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija.

Evidencija o primljenim reklamacijama vodi se u obliku ukoričene knjige ili u elektronskom obliku i sadrži naročito ime i prezime podnosioca i datum prijema reklamacije, podatke o robi, kratkom opisu nesaobraznosti i zahtevu iz reklamacije, datumu izdavanja potvrde o prijemu reklamacije, odluci o odgovoru potrošaču, datumu dostavljanja te odluke, ugovorenom primerenom roku za rešavanje na koji se saglasio potrošač, načinu i datumu rešavanja reklamacije, kao i informacije o produžavanju roka za rešavanje reklamacije.

Prodavac je dužan da bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, obrazloženje ako ne prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača o načinu rešavanja i konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju ukoliko je prihvata. Rok za rešavanje reklamacije ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.

Prodavac je dužan da postupi u skladu sa odlukom i predlogom za rešavanje reklamacije, ukoliko je dobio prethodnu saglasnost potrošača. Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca iz stava 9. ovog člana i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Ukoliko se potrošač u propisanom roku ne izjasni, smatraće se da nije saglasan sa predlogom prodavca iz stava 9. ovog člana.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u propisanom roku, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Ukoliko prodavac odbije reklamaciju, dužan je da potrošača obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem i o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

Nemogućnost potrošača da dostavi prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije, ni razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.

Ukoliko prodavac usmeno izjavljenu reklamaciju reši u skladu sa zahtevom potrošača prilikom njenog izjavljivanja, nije dužan da postupi na način predviđen stavom 7. i stavom 9. ovog člana.

Imate pitanja?

Pozovite:

+381 62 777 556

Radno vreme:

Ponedeljak – Petak: 11:00 – 20:00
Subota: 12:00 – 19:00
Nedelja: neradni dan

Email:

office@petitreve.rs

  • O nama

    • Početna

    • O nama

    • Prodavnica

    • Kontakt

  • Regulativa

    • Politika privatnosti

    • Uslovi korišćenja i prodaje za fizička lica

    • Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija

    • Procedura prijema i rešavanja reklamacija

    • Zakon o potrošačima - Izvod

Prijavi se na našu mailing listu za posebne pogodnosti

Ovaj internet sajt koristi kolačiće kako bi poboljšao korisničko iskustvo
Korišćenjem sajta slažete se sa našim uslovima korišćenja i politikom privatnosti
Slažem se
1-visa-w.png 2-master-w.png 3-maestro-w.png 4-amex-w.png 5-dina-w.png